Narozením miminka začíná nová a rozhodně divoká jízda. Najednou má člověk zodpovědnost za malého tvorečka, a ne jen za sebe. Je přirozené, že si někdy novopečení rodiče nevědí rady. Pokud se vám narodí tzv. jarní miminko, tedy v době od března do června, musíte řešit, jak ho v tomto období oblékat, aby se cítilo komfortně. Základem je kvalitní materiál oděvů, který poznáte podle jednoho z klíčových certifikátů GOTS.
Lucie Jůn
Nastávající nebo čerstvé maminky rády nakupují svým dětem nové oblečky, roztomilé vzory na dupačkách či body jsou samozřejmě neodolatelné. Při výběru je však důležitý nejen design, ale také materiál. V jarních a letních měsících o to víc, protože se v našich končinách střídá počasí jako na houpačce – jednou je horko, jindy zase zavane chladný větřík. Čerstvě narozené miminko ještě nemá dobře vyvinutou termoregulaci, výrazně reaguje na změny teplot, a pro maminky je občas těžké poznat, jak se zrovna miminko cítí.
Aby se cítilo komfortně, je potřeba pravidelně kontrolovat, zda se nepřehřívá. Osvědčeným bodem pro správnou teplotu miminka je zátylek. Pokud není zpocené, nebo naopak prochladlé, má zátylek na dotek příjemnou teplotu. Rodiče by se proto měli zvlášť na jaře a v létě vyvarovat minimálně dvěma situacím – aby se miminko již zmíněně nepřehřálo nebo nezpotilo a následně ho neofouklo. Z toho důvodu je velmi důležité dbát na materiál oblečení, do něhož je oblečené. Miminka mají velmi citlivou pokožku, takže je nezbytné vybírat především prodyšné a měkké materiály. Důležité také je, aby oblečení umožňovalo volný pohyb, tedy nebylo moc upnuté, ale zase ne příliš volné. Čerstvě narozená miminka potřebují cítit bezpečí a preferují pocit „přitulení“. Do nepřiměřeně volného oblečení by se zamotávala a nebyla tak spokojená.
Velkým pomocníkem a oblíbeným obchodem s dětským oblečením je Lidl, který nabízí široký výběr praktických a hlavně kvalitních kousků za velmi výhodnou cenu. V rámci svých akcí zařazuje pravidelně do nabídky v kamenných prodejnách a na svém e-shopu oblečení s certifikátem GOTS, což je nejpřísnější certifikace bio textilií zaručující nezávadnost a splnění těch nejvyšších nároků na textilie stejně jako na udržitelnost při výrobě.
V Lidlu je tedy rozhodně z čeho vybírat – bodýčka, praktické dupačky, pyžámka, tepláky, svetříky pro holčičky i kluky v různých barvách, od červené, růžové, modré až po neutrální smetanovou či hnědou s roztomilými vzory, kterým lze jen těžko odolat. Za výhodnou cenu lze pořídit hned několik kousků a během celého jara a léta je kombinovat.
Dopřejte svým nejmenším příjemné a kvalitní oblečení, ve kterém budou neodolatelně roztomilí, a zároveň se budou cítit pohodlně.
A my pro vás máme soutěž o tři poukázky na nákup v hodnotě 500 Kč v prodejnách Lidl!
Jak soutěžit:
Zaregistrujte se na našem webu k odběru elektronické verze časopisu a newsletteru Dítě a já.
Sledujte náš profil na Instagramu Dítě a já.
Odpovězte na soutěžní otázku: Jak se jmenuje dětská značka oblečení v Lidlu?
a) Esmara
b) Livergy
c) Lupilu
Svou odpověď nám zašlete prostřednictvím zaregistrovaného e-mailu na e-mailovou adresu redakce: redakce@diteajacasopis.cz, do předmětu e-mailu napište Lidl.
Abychom zajistili spolehlivost a bezpečnost našich stránek Diteajacasopis.cz, prováděli analýzu jejich aktivit a mohli vám přizpůsobit naše reklamy, pracujeme s cookies a osobními údaji.
Technické cookies
Vždy aktivní
Umožní základní funkce jako jsou navigace stránky nebo přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Analytika
Analytické cookies nám pomáhají porozumět tomu, jak naše stránky používáte. Tato data jsou anonymně sbírána a následně zobrazována v analytických nástrojích (například Google Analytics).Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Pomocí marketingových cookies zjišťujeme, co vás na našich stránkách děláte. Tuto informaci a vaše osobní údaje (e-mail, telefon, adresa) následně poskytujeme reklamním systémům, které používáme (mj. služby od Google, Meta). Toto děláme se záměrem zobrazit vám takovou reklamu, která by byla pro vás zajímavá.